czwartek, 24 lipca 2014

Libster Awards

Dziękuję bardzo za tą nominację, jest to dla mnie zaszczyt. Zostałam nominowana przez Molly Smith. Pytania:
1.Jak masz na imię?
Julia
2.Ile masz lat?
13
3.W jakim województwie mieszkasz?
Mazowieckim
4.Co jest twoją pasją?
Pisanie. Ta czynność sprawia mi wiele przyjemności.
5. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?
Ponieważ gdy czytałam blogi i nadal to robię, to w głowiebmiałam dużo pomysłó, i postanowłam, że stworzą własną historię, która będzie tylko i wyłącznie moja.
6.Kto jest twoim idolem?
Całe 1D to moi idole, ale jak każda z nas mam swojego ulubieńca, którym jest Liam. Jednak ja nie tylko jestem Directioner ale również Jacksonem, więc Michael Jackson zajmuje drugą połowę mojego serca. :-)
7.Ulubiony film?
This is us
8.Ulubiona piosenka?
Half a heart
9.Ulubiona książka?
Zmierzch (wszystkie części) :-)
10.Czy uważasz, że The Vamps zastąpi One Direction?
NIGDY W ŻYCIU!!!!!! 1D jest jedyne w swoim rodzaju, a The Vamps to The Vamps i niech tak zostanie.
11.Lubisz 5S.O.S?
Tak, lubię ich samych oraz muzykę :-)
Moje pytania:
1. Ile masz lat?
2. Co byś zrobiła gdyby Kwiatkowski dołączył do 1D?
3. Co lubisz robić w wolnym czasie?
4. Jak wygląda twój wymarzony chłopak?
5. Twój ulubieniec z 1D?
6. Ulubiona piosenka?
7. Kogo wolisz bardziej 5S.O.S czy The Vamps?
8. Jakiego koloru są twoje włosy?
9. Twoje miasto rodzinne?
10. Ulubiona książka?
11. Miejsce gdzie chciałabyś pojechać?
Nominuję:
http://opowiadaniaomaliku.blogspot.com/
http://motel6-niallhoranfanfiction.blogspot.com/
http://thisdarknessinsideme.blogspot.com/
I to chyba na tyle. Jeszcze raz dziękuję, i widzimy się przy kolejnym rozdziale :)


4 komentarze: